Zenuwen? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Angela - WaarBenJij.nu Zenuwen? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Angela - WaarBenJij.nu

Zenuwen?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

23 Maart 2007 | Nederland, Nijmegen

Nog 3 dagen, dan vertrek ik naar Sydney.... "Zenuwachtig?" of "Heb je er al zin in?" vragen de meeste mensen aan me... Eerlijk gezegd...weet ik het niet... Ik heb er natuurlijk wel zin in maar het voelt niet echt realistisch.... Ik weet dat ik straks 6,5 maanden lang niet meer van mam's kookkunsten kan genieten, niet meer kan clubben en rondhangen met de chicks, geen ruzie meer kan maken en chillen met m'n pa, ma, broer en zus maar het lijkt niet zo...

Misschien besef ik het pas als ik alleen op mn kamertje zit in Sydney? Op dit moment denk ik alleen... HOE OVERLEEF IK DIE 27 UUR LANGE REIS DAAR HEEN >_<.

Ik moet iets van 21 weken stage lopen en daarna ga ik nog een paar weken chillen in Australie. Een beetje rond reizen ofzo. Heb dan nog iets van 3 weekjes de tijd. Hopelijk heb ik dan al wat friends om mee te chillen want anders gaat het toch wel een beetje heel erg saai worden.

Misschien heb ik zo een fijne tijd dat ik jullie niet eens ga missen :D! Maar...dat zal er de eerste paar weken vast niet in zitten aangezien ik mattieloos ben daar :(.
Anyway, chillen met de oom van m'n moeder (70jr) kan ook lache zijn zeg ik maar steeds tegen mezelf om optimistisch te blijven. Haha geintje, de eerste paar weekjes zullen wel beetje boring zijn maar ik zal mn best doen om goede buddies te worden met mn collegaatjes.
I WILL SURVIVE!

  • 23 Maart 2007 - 21:35

    Krittie Frittie:

    Pas op spinnen, slangen, krokodillen, witte haaien, scorpioenen, 50 cm lange giftige duizendpoten en vooral voor die kleine irritante muggen. Voor de rest hoef je nergens bang voor te zijn en kan je lekker genieten van je stage :P. tjuushhhhh

  • 24 Maart 2007 - 00:02

    Patty:

    Hey schat,

    wat een leuk idee van jou om alles vast te leggen hier op internet! ik zal je zondag bellen. Hou ons vooral op de hoogte met jou boeiende verhalen over je wilde nachten en survivals in Australie!
    Als het je even niet meer trekt kan je natuurlijk ook nog altijd jou lieve vriendinnetjes mailen die hier heel zielig in Nederland zitten.

    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Maart 2007 - 13:33

    Charity:

    Hi lieve Angie!
    Ff een berichtje voordat je gaat..
    Nogmaals heel veel plezier daar, pas goed op jezelf en geniet ervan!
    Zal regelmatig langskomen om up to date te blijven van jouw ervaringen..
    Dikke knuffel

    Ps. Gister was lache he!:D

  • 24 Maart 2007 - 16:39

    Stacey:

    Hey lieverd :)

    Gisteren was heel leuk :) Ik hoop dat jij je ook hebt vermaakt met ons;)
    I will miss you, especially on our N-daysss!

    Go have fun there!
    Take good care,

    Liefs, s



  • 25 Maart 2007 - 18:56

    Merrill:

    Hey Meisje
    Het aftellen is nu echt begonnen, of anders gezegd, een nieuwe wereld gaat voor je open!

    Straks als je daar zit, zul je beleven wat ik ook heb meegemaakt. Geniet er ontzettend van en maak zoveel mogelijk lol daar met die Aussies.
    Btw: fantastische mensen die goed lol kunnen maken.

    Kortom, maak het een onvergetelijke en vooral leerzame tijd van zowel op werk gebied maar vooral op persoonlijke vlak!

    HAVE FUN!!!!! Ik zal je missen!

    Veel liefs Merrill

  • 26 Maart 2007 - 21:58

    Denice:

    Hey schatje!!!

    Echt een leuk idee! zo kan je alles bij houden.....en wij blijven op de hoogte van jou avonturen :D

    Veel plezier! en maak er een mooie tijd van!

    p.s.
    Ik kijk uit naar je volgende bericht( verhaal )!

    Kus Len


  • 28 Maart 2007 - 08:23

    Shili:

    hey biatchhhhhhhh ! kan je nietm eer noemen dan dit biatch u know why ;)

    damn girl... we all miss you here back in shitty hole >> holland /nijmegen

    dit was echt een leuk idee! zo kan je ons op de hoogte houden en wij zijn natuurlijk altijd wel benieuwd naar je freaky/sexy/hot/turn on story ! hihi

    ok nuff nuff jokes... im 100% positive that u will have a blessed time out there....enjoy ur stay and try to see many things as poss. and ur wise enough to take good care of urself. just be sure u make the right choice everyday in sydney.

    i love you girl .... we will miss you >>> shili <<<

    hug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Angela

My traveling journal....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 28274

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 26 Mei 2015

Trip to Aussie, New Zealand & Southeast Asia <3

02 Februari 2012 - 31 Mei 2012

Volunteering in South Africa :)

01 Februari 2008 - 15 December 2008

Working in Aussie

26 Maart 2007 - 01 Oktober 2007

Sydney Internship

Landen bezocht: