Blue Mountains & Stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Angela - WaarBenJij.nu Blue Mountains & Stage - Reisverslag uit Sydney, Australië van Angela - WaarBenJij.nu

Blue Mountains & Stage

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

15 April 2007 | Australië, Sydney

Hallo... Ben vorige week dus naar blue mountains geweest.... Heb die tour een beetje onderschat want toen ik thuis kwam kon ik dus echt niet meer clubben! K ging om 6 uur de deur uit.... We gingen eerst naar een wildlife park... waar ik heel veel lieve australische diertjes heb gezien. Met name de koalaaa... heel erg lief :). Daarna door naar the blue mountains... daar heb ik in allerlei kabelbanen gezeten... het was allemaal vrij gehaast. Ik zou volgende keer wel nog eenkeer terug willen om naar beneden te lopen... Daar is namelijk een hele mooie waterval die ik dus alleen van de bovenkant heb kunnen bekijken. Daarna zijn we naar the jenolan caves geweest. Echt hele mooi om te zien.
Foto's staan erop als je ze wilt zien....

Dinsdag ben ik begonnen met stage... Stage is heel leuk (tot nu toe :P). Collega's zijn erg aardig. Ik ben al uitgenodigd door collega's om bij ze te komen bbqen, mee uit eten en shoppen te gaan en om mee te gaan chillen met ze.

Ok dit was het voor vandaag.
Ik moet mezelf klaar maken want ik ga dimsummen met familie.
Ik mis jullie!!!

X

  • 15 April 2007 - 00:30

    Mankit:

    hey joh bah bah het is wel supermooi daarzo! in australie :O:O:O kwil daaar ook heen :S

    veel plezier en suc6 daar!!

    xxx

  • 15 April 2007 - 09:09

    Shili:

    hihi .... angie ben blij dat je het naar je zin hebt en al best veel hebt kunnen zien....fotos zijn echt liefff :D ik wil ook foto met koala beertjes :((

    stage!!! hihi echt stoer met je collega's shoppen enal ;)

    we missen ej allemaal maar ben blij voor je ;)

    love you lots

  • 15 April 2007 - 11:41

    Charity:

    Heeey Meissie,

    Het klinkt allemaal geweldig!!
    Fijn dat alles goed gaat; stage, de fam etc.
    Keep us up to date, missy!

    Dikke knuffel

  • 15 April 2007 - 17:59

    Nicky :

    Haay angie, das wel een hele wilde trip die je hebt gemaakt.. zeker mooi!!!! wil ook wel ben jaloers op je :-D
    hier in NL is het ruim 28 graden heerlijk man...

    veel suc6 met je stage etc..
    xies Nicky

  • 16 April 2007 - 09:03

    Stacey:

    Hey Angela!

    Leuk hey!
    Take care,
    :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Angela

My traveling journal....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 28228

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 26 Mei 2015

Trip to Aussie, New Zealand & Southeast Asia <3

02 Februari 2012 - 31 Mei 2012

Volunteering in South Africa :)

01 Februari 2008 - 15 December 2008

Working in Aussie

26 Maart 2007 - 01 Oktober 2007

Sydney Internship

Landen bezocht: