Blow Hole & Nan Tien Temple - Reisverslag uit Sydney, Australië van Angela - WaarBenJij.nu Blow Hole & Nan Tien Temple - Reisverslag uit Sydney, Australië van Angela - WaarBenJij.nu

Blow Hole & Nan Tien Temple

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

06 April 2007 | Australië, Sydney

Haaaai honeyz!

Ben gisteren in mn eentje naar een strand hier geweest (Manly Beach).
Kmoest ongeveer een half uurtje met de ferry...Zat ik daar in met al mn vrienden met m'n california roll aan dek...
Eenmaal aan wal scheen de zon heel erg fel dus ikke snel zonnebrand creme kope... Toen ik echt op het strand was... was de zon opeens weg... hele tijd op strand gezeten zonder zonneschijn (erg chilly)Op de terug weg ook naar Sydney Opera House geweest. Dat gebouw is echt heel erg mooi...Had mijn camera niet bij me maar wel wat fotos gemaakt met mijn telefoon.

Vandaag ben ik om 8 uur opgestaan om een dagje uit te gaan met de neef van mama, zijn vrouw, mn huisbazin en een vriendin van hen. We zouden eerst naar blue mountains gaan maar het waaide heel hard en het zou regenene... het was dan beter weer om naar de "blow hole" te gaan... (rotsen formatie waar water vanuit de onderkant komt als er harde golven komen) Een hele bekende sight ong 2 uurtjes rijden van Sydney.... We waren daar ongeveer 2 uurtjes gebleven en toen gingen we daar naar de fishmarket... daar hebben we tiger prawns gegete en rauwe oesters...die oesters vond ik nie lekker maar die garnalen vond ikke wel lekker hihi..=) Daarna gingen we naar een hele grote tempel hier... genaamd "Nan Tien Temple".... Heel veel dingen te zien.. . Ik zal nog wel foto's bij plaatsen...

Morgen ga ik naar blue mountains... Met een tour mee... maar ik mag gratis mee want de ex van mn huisbazin is een gids...beter voor mij hihi...moet morgen om 7.15 in Chinatown zijn bij de mac... Geen idee waar dat is maarja skit :p ik zoek wel...

Als ik thuis kom ff douchen en uitrusten en daarna lekker CLUBBEN met mn huisbazin... JOEPIEEE =D...
Foto's etc volgen !!

XXX

  • 06 April 2007 - 11:28

    Air:

    Box!!

  • 06 April 2007 - 13:01

    Shili:

    hey skatjeeeee :p

    damn mateeee ! elke keer heb je weer van die leuke verhaaltjes en je maakt me jaloers :( mooi gebouw (sydney opera house) ik denk dat het nog mooier is als je zelf daar bent .... ziet er mooier uit ;)

    en je gaat morgen naar blue mountains :( gratis en voor niks =P haha

    TIP: PLEASE TAKE UR CAMERA WITH U , NEXT TIME ! WANNA SEE MORE PIC... wt dacht je : yesss eindelijk af van die bitches nee wij willen fotos ziennnn

    ye nicht van je moeder ziet er wel vriendelijk uit en je huisbazin lief (korte haartjes :p) hihi

    bye hon

    love youuuu

  • 06 April 2007 - 13:48

    Krittie Frittie:

    bambi leuk dat je het naar je zin hebt. Zo te lezen kan je daar goed eten. have fun. tjuuuushhhh

  • 06 April 2007 - 16:16

    Charity:

    Haaai Angie,

    Klinkt goed..Have fun!
    Vergeet je cam niet
    Xxxx:D

  • 06 April 2007 - 18:56

    Denice:

    Hey Angie!!

    Nice photos , hihii:D ........Ga morgen lekker genieten van de tour! en lekker CLUBBEN, hahahah.......kijk uit voor de Aboriginals :P, nee geintje :)

    Het is leuk om pics te bekijken, dus blijf ze erop zetten!

    Dikke knuffel,
    Lennepen :P

  • 06 April 2007 - 21:02

    Sani:

    Angie leuke foto's !!
    Ben gewoon jaloers!!
    Nog heel veel plezier daar enneeee hou me op de hoogte ;-)

    kussiessss cao cao

  • 07 April 2007 - 08:51

    Aran:

    Koop een goede camera !!!!!!!!

    Enjoy da game

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Angela

My traveling journal....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 28224

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 26 Mei 2015

Trip to Aussie, New Zealand & Southeast Asia <3

02 Februari 2012 - 31 Mei 2012

Volunteering in South Africa :)

01 Februari 2008 - 15 December 2008

Working in Aussie

26 Maart 2007 - 01 Oktober 2007

Sydney Internship

Landen bezocht: