Arrived in SUNNY SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van Angela - WaarBenJij.nu Arrived in SUNNY SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van Angela - WaarBenJij.nu

Arrived in SUNNY SYDNEY

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

28 Maart 2007 | Australië, Sydney

Hello mates!

First of all... Allemaal hartstikke bedankt voor jullie bezoekjes voordat ik weg ging en natuurlijk de kaartjes, telefoontjes, smsjes, rode envelopjes en kado's! I truly appreciate it guys!


Eindelijk aangekomen vandaag. Het weer is HEERLIJK. Echt heel lekker warm. Word er echt gewoon vrolijk van als ik vanuit het balkon naar buiten kijk en de palmboompjes zie hihi. Momenteel wacht ik tot neef van mn mam komt ophalen om bij hem thuis te eten met zijn vrouw en de oom van mn mama. Ben heel moe. Heb sinds zondag niet meer geslapen! Imagine what my eyes must look like right now. Ik ga vanavond na het eten pas slapen anders kom ik niet in de slaapritme hier.

Ik heb een zeer saaie,lange & vermoeiende vlucht gehad. Ik moest van Schiphol naar Heathrow en daarna nog een tussenstop gehad in Bangkok om te tanken. Eenmaal aangekomen moest ik door de douane en ff zonder overdrijven het duurde bijna 2 uur om door de douane te komen. Het is daar ZO streng en ook ZO druk! Bij mij werd niet echt gecontroleerd gelukkig maar er was 1 chica die een trosje mini banana's bij haar had... erg slim...volgens mij was de boete iets van 200 per banana... dure bananen die je dan ook nog eens daar moet achterlaten!

Anyway, daarna liep ik dus gewoon naar arrival hall waar de neef van mn moeder stond te wachten. Toen ff bagage thuis gedropt op mn kamer en gedouched. Het huis waar ik verblijf is best chill. Deel het met een 30jarige vrouw uit Guangzhou. Zij is filiaal manager van 1 of andere winkel hier in de buurt. Eerste indruk... wel een chille vrouw, heel er netjes en schoon. Het moet uit te houden zijn. Mijn kamer hier is iets groter dan mijn eigen kamer thuis in NL. Completely furnished (+2p bed & een grote kledingkast:D).
Ik woon in soort van "Korea Town". Heel grappig overal koreanen om me heen en veel korean supermarkets en restaurantjes (BBQ YUMMIE :D). Word gewoon in het koreaans gegroet hier haha.
Buiten dat ook Chinese toko's, Chinese & Vietnamese resto's. Eten kom ik hier dus echt niet tekort. Het is ook nog eens super cheap. Heb net boodschappen gedaan. Best veel spullen gekocht o.a een 2 liter fles Aloe Vera Drink voor maar 1,50(EU)!

Ben vandaag ook naar Chinatown geweest om te dimsummen met fam. SUPER BIG die Chinatown! OMG....is gewoon een hele grote wijk. Het voelt aan alsof ik HK loop als ik daar ben hele winkelcentrum vol met HK-achtige winkeltjes. Moet daar nog ff rustig gaan shoppen want dat kan niet als ik met anderen ben. Misschien ga ik morgen. Heb tot 10 april niet veel te doen. Moet maandag langs office komen om mezelf te introduceren aan mn collega's.

Okay, dat was het voor deze x. Ik ga ff liggen...ze komen waarschijnlijk over een uurtje dus kan ik ff snel een dutje doen.

Owja, BTW... IK MIS JULLIE WEL HOOR!!! hahaha....lijkt niet zo...maar het is wel zo wor... Zo stil om me heen zonder jullie allemaal en kan jullie niet zomaar ffiez bellen. Maar goed kga echt dutten.

Kusjes!

  • 28 Maart 2007 - 08:35

    Stacey:

    Hey Angela!

    Good to hear from you.
    Alles is dus ok met jou:) Dat is fijn om te horen.

    Het klinkt leuk, leuk leuk!!!
    Geniet er lekker van.

    ps zo nu en dan,... denk ik aan je :D

    A Biggg Huggg!

  • 28 Maart 2007 - 09:47

    Aran:

    Klinkt vet allemaal ik wou dat ik ff kon langskomen maarja....waarom kosten die mini banana's eigenlijk zo duur.

  • 28 Maart 2007 - 09:55

    Michele:

    He Angie, ik ben jaloers, klinkt vet. Veel (shop en eet) plezier nog daaro!

    Kiss Mich

  • 28 Maart 2007 - 10:05

    Sing:

    Angela, Veeeeel plezier in Aussie!!

    en niet te veel feesten :P

    xx Sing

  • 28 Maart 2007 - 12:30

    Lydia:

    heyy angela!

    het is dus wel leuk daar zo te horen
    dus lekker genieten en de rest komt vanzelf!
    mis je ook hoor :( haha komt wel goed
    en suc6 met je stage!

    kussssss and have fun:D

  • 28 Maart 2007 - 12:52

    Len:

    Hey lekkerding!!

    Echt leuk voor je, dat de eerste indruk goed is. Ik weet wel zeker dat je het naar je zin gaat krijgen daarzo!

    Ben jaloers op je :).........geniet van je vrije dagen! en succes maandag op stage.....

    Kus Lenny

  • 28 Maart 2007 - 13:54

    Blue Hippo:

    Ik wil ook mee...

  • 28 Maart 2007 - 14:57

    Shili:

    CHICA MET BANANA'SHUU ! LOL hhaahha
    damn ik wou ( wij wouden) dat we even op en neer konden komen :( ben dus ook super jaloers heeeel eng ;)

    een ding: probeer ook een beetje ana ons te denken als je gaat shoppen of eten :d dan bem je ook niet alleen :D haha

    klote dat je 2uur bij de douane hebt moeten wachten :D

    big kissss en veeel plezierrrr

  • 28 Maart 2007 - 17:25

    SaNi:

    Hey ang !

    gelukkig ben je er goed aangekomen...En bevalt je het tot nu toe! ben daar erg blij om...ik hoop dat je het er erg leuk gaat krijgen en het een onvergetelijke tijd voor je word!!

    gonne miss you.... xxx saniiii

    heel veel plezier!!!

  • 28 Maart 2007 - 22:01

    Soeksoek:

    hallo schat,
    fijn dat je goed aangekomen bent en dat je het naar je zin hebt. Ik zal je missen! Doe voorzichtig en geniet ervan! Groetjes van tante, Ri en van mij.

  • 28 Maart 2007 - 22:19

    Winnie:

    Hey meissie,

    Fijn om te weten dat je goed bent aangekomen en dat je je lekker voelt daar. Korea Town...echt grappig :) !!!
    Zorg goed voor jezelf en enjoy !
    Ook ik denk af en toe aan je (lol)

    Kus,

    Queen mum

  • 29 Maart 2007 - 00:27

    Merrie:

    Hey Meisje, Leuk te horen dat je t allemaal nu al naar je zin hebt, in Korean Town. Je gaat je je zeker niet vervelen en qua eten zit je goed, zo te horen!Houwe zo. Blijf berichtjes sturen!

    Kus Mer!

  • 29 Maart 2007 - 12:26

    Krittie Frittie:

    Angie Pangie je huis ziet er mooi uit. Heel veel plezier. En koop geen tasje voor thirty five towlars (dollars, Russel peters):P

    Tjuusshhhh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Angela

My traveling journal....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 28232

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 26 Mei 2015

Trip to Aussie, New Zealand & Southeast Asia <3

02 Februari 2012 - 31 Mei 2012

Volunteering in South Africa :)

01 Februari 2008 - 15 December 2008

Working in Aussie

26 Maart 2007 - 01 Oktober 2007

Sydney Internship

Landen bezocht: